Masih ada yang sudi…

Tiap kali memeriksa kotak emel..aku mengharapkan ada sesuatu yang buat aku gembira dan tersenyum…dan tak sangka kiranya di sini, di blog yang sudah terlalu lama aku tinggalkan masih ada yang sudi singgah2 dan membaca..sungguh..itu sudah cukup buat hati yang sering terluka ini rasa teramat bahagia..dan buat aku ingin kembali berkarya di sini…cuma waktu amat terbatas untuk aku lebih kerap ke sini..

Terimakasih pada sesesiapa saja yang sudi singgah dan membaca apa saja luahan hatiku di sini..insyallah aku akan cuba lebih kerap menulis.

~Hatiku tetap di sini walau di sana masih berbekas rinduku~

Leave a Reply

