Lepaskan Aku

Ku kira jalanku betul dan langkahku tepat
Tapi hakikatnya aku salah dan aku tersesat
Ku kira aku berenang di laut dan terbang di awan lepas
Rupanya aku diburu kemelut dan aku tewas
Sayang..maafkanlah andainya aku menganggu
Tidurmu nan lena.
Esuk lepas kau sedar,bahawa aku telah tiada lagi di sisi
Anggaplah aku telah pergi
Tapi andainya masih ada bayangku lagi
Usah kau biar tanpa hala
Kutip dan lepaskan kembali aku ke laut
Kerana laut yang terbentang tetap sudi
Menerima seorang aku..
Lepaskan aku,lepaskan aku.

(diadaptasi dari seorg penulis novel)

Leave a Reply

